روز قدس ، اجماع   جهانی ضد استکبار

روز قدس را گرامی   بدارید و آن را گرامی بشمارید ،
خودتان را برای راهپیمایی روز قدس آماده کنید،   آن هم صحنه عظیمی است برای اینکه همه بدانند که ملت ایران در صحنه است، بیدار است،   پابرجاست و از هیچ قدرتی و از هیچ قلدری در سطح عالم، باک ندارد.
مردم ایران به   عنوان متولیان روز قدس، باید کاری بکنند که برای دیگر ملت ها سرمشق شود؛ چون هر سال  ملت های دیگر در گوشه و کنار، حتی در خود اروپا و جاهای دیگر به تبع شما، روز قدس را گرامی می دارند.
روز قدس از روزهای مهم و تعیین کننده است. سال های متمادی است که سعی می شود مسئله قدس فراموش بشود. روز قدس درست تیری است به قلب این توطئه، حرکتی است برای خنثی کردن این توطئه خباثت آمیزی که استکبار و صهیونیسم و طرفداران و همکارانشان دست به یکی کرده اند تا به کلی مسئله فلسطین را به دست فراموشی بسپارند ((  مقام معظم رهبری ))

حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی ) :

روز قدس پشتوانه امنیت کشور نیز است و هر ایرانی که روز قدس به خیابان می آید ، در واقع به امنیت کشور و ملت و حفظ دستاورهای انقلاب کمک کرده است .

.

امام خمینی (ره)

ویژگی های روز قدس    

روز قدس روزى است که باید سرنوشت ملتهاى مستضعف معلوم شود، باید ملتهاى مستضعف اعلام وجود بکنند در مقابل مستکبرین. باید همانطور که ایران قیام کرد و دماغ مستکبرین را به خاک مالید و خواهد مالید، تمام ملتها قیام کنند و این جرثومه هاى فساد را به زباله دانها بریزند.

 

وعده دیدار ما : جمعه 27 مرداد 1391 روز جهانی قدس