سفارش تبلیغ

 

 فدای اون دختر چادری که توگرمای چهل درجه زیر چادرش انگار تنور روشن کرده

وباز سفت ومحکم چادرشو گرفته...

فدای اون دختری که نمی ره عروسی پسر عمو چون عروس خانم گفته باید عروسی مختلط باشه...

فدای اون دحتر چادری که عقده ایه...عقده ی کربلا داره.....

فدای اون دختر بسیجی که سعی میکنه جلسات بسیجشم کم کنه تا ارتباطی با نامحرم رو به

 حداقل برسونه وثابت کنه که میشه....

فدای اون دختر ی که پسرای دانشگاه تفنگدار صداش میکنن چون هیچ وقت به صداها...پیس پیس

 وهووی و...آی خانمی جواب نمیده...

فدای اون دختری که وقتی بااستاد میخواد حرف بزنه ...استادو میبره توسالن نه تنهایی توکلاس...

فدای اون دختر باحالی که زیر چادر مشکیه.....

فدای اون دختری که تو جنوب قش وضعف میره برا سقا شدن....

فدای اون دخترچادری  که باربی نیست ..سایزشم پنجاه به بالاست.....دوستاش تا دایناسور گفتنم

رفتن...اما حرفش اینه...همینه که هس!

فدای اون دختری که مدل  موهاش ولباسش وکفش هاشو...همونی انتخاب میکنه که اسلام دستورشو داده.....

فدای همشون....سلامتی همشون....صلوات....

 






برچسب ها : حجاب  ,  چادر  ,  دختر چادری  , 
      

 

برخلاف تبلیغات وسیع رسانه‌های غربی، هر روز که می‌گذرد، بر تعداد مسلمانان در کشورهای اروپایی و آمریکایی، افزوده می‌شود، حتی با اینکه این رسانه‌ها همواره تلاش کرده‌اند که چهره ای خشن و خطرناک از اسلام ترسیم نمایند. اما با این حال، آزادزنان و آزادمردانی که به دنبال یافتن حقیقت هستند، ایمانهای خود را تازه می‌کنند و به راه حقیقت، قدم می‌گذارند. این نسل جدید در غرب، بیشتر از میان دانشجویان، تحصیل‌کردگان دانشگاه‌ها و جوانان هستند. قشری که اسلام و معنویت را به جای مادی‌گری و لذت‌پرستی، انتخاب کرده‌اند. این تازه مسلمانان، اسلام را به عنوان تنها راه نجات بشریت، به دست آورده‌اند. تجربه گرانبهایی که می‌تواند به بسیاری از ما، جلوه‌های جدیدی از معرفت و شناخت را هدیه کند. مریم فرانسوا کراه، یکی از هزاران نمونه‌ای است که با اسلام آوردن خود، به این راه کمک کرده است.

سال 1995، چشم بسیاری در مراسم اسکار به فیلم حس و حساسیت ساخته آنگ‌لی بود. فیلمی که ستارگانی همچون اما تامپسون و کیت وینسلت در آن ایفای نقش می‌کردند. ساخته یک کارگردان از شرق دور درباره زندگی سنتی انگلیسی در یک فضای کاملا غربی. فیلمی که موفق به گرفتن جایزه اسکار بهترین فیلم اقتباسی و نامزد چند جایزه اسکار شد. این فیلم همچنین برنده چند جایزه بسیار مهم دیگر در آن سال، ازجمله گلدن گلاب، خرس طلایی و… شد.

در کنار تصویر ستارگان فیلم، اما تصویر دختر نوجوانی نیز دیده می‌شد. امیلی فرانسوای 12 ساله که نقش مارگارت دوشو (خواهر کوچک کیت وینسلت) را بازی می کرد. دختر 12 ساله ای که بسیاری برای او آینده سینمایی و هنری بسیار درخشانی را پیش‌بینی می‌کردند. کار کردن با یکی از بهترین کارگردانان و همبازی‌شدن با بهترین بازیگران، نوید یک آینده طلایی را می‌داد.

هشت سال بعد، دلیل شهرت امیلی فرانسوا، نه ایفای نقش‌های بیشتر بود و نه حضور در مراسم اسکار. بلکه خبری بود که در همه روزنامه‌های هالیوود و آمریکا، دست به دست می‌چرخید. امیلی فرانسوا که نام خود راحالا دیگر به مریم تغییر داده بود، نه تنها مسلمان شده بود، بلکه با انتخاب حجاب اسلامی، به عنوان مبلغ اسلامی، فعالیت می‌کرد.

داستان امیلی فرانسوا چه بود؟ چه اتفاقی افتاد که یک دختر هنرپیشه که تجربه حضور در مراسم اسکار را داشت، تصمیم گرفت که همه زرق و برق‌های دنیای سینما را کنار بگذارد و دست به تبلیغ اسلام بزند؟ داستان مسلمان‌شدن او، به اندازه مسیری که پشت سر گذاشته، جالب و خواندنی خواهد بود. ادامه مطلب...


      

باربی وارد مقوله/شهادت/ شد


باربی تنها یک عروسک نیست بلکه یک سلاح کارآمد در صحنه جنگ فرهنگی است و به همین خاطر متخصصین فراوانی در تولید، طراحی، تبلیغ و توزیع آن نقش آفرینی کرده‌اند.

صراط: دختر بچه به همراه مادرش برای خرید عروسک به بازار آمده بود و فروشنده هر عروسکی را که جلوی دختر بچه می‌گذاشت آن را پس می‌زد!

تا اینکه عروسکی در دل بچه چنان جا باز کرد که حتی حاضر نشد آن را به فروشنده بدهد تا در جعبه بگذارد.

آن عروسک آن چنان در دل دختر بچه جا باز کرد که از آن روز به بعد دیگر عروسک باربی تنها وسیله بازی دخترک شد.

عدم توجه خانواده‌ها به انتخاب عروسک باعث می‌شود عروسک‌هایی همچون باربی بر روی فرزندان تاثیرگذار باشد.

متاسفانه امروزه باربی یکی از پرفروش‌ترین عروسک‌های بازار به شمار می‌رود و با استقبال بی‌نظیر کودکان و خانواده‌هایشان مواجه شده است و این در حالی است که این نوع عروسک‌های غربی ناخودآگاه و بدون توجه خانواده‌ها در حال انتقال فرهنگ غربی به کشورمان هستند.



باربی چگونه شکل گرفت؟

اما بد نیست اشاره‌ای به روند شکل گیری باربی داشته باشیم؛ کمپانی متل در سال 1945 توسط زوج هندلرومت در ایالت کالیفرنیای جنوبی آمریکا تاسیس شد.

این شرکت، ابتدا قاب عکس تولید می‌کرد و سپس به ساخت مبلمان خانه و در ‌‌نهایت به تولید اسباب‌بازی روی آورد.

کمپانی متل در سال 1955 با کلوپ می‌کی ماوس برای تبلیغ اسباب بازی‌ها به همکاری در نمایش‌های تلویزیونی پرداخت که موجب دگرگونی ساختاری در تجارت اسباب بازی شد.

در 1959 به دلیل علاقه دختر هندلر به عروسک‌های کاغذی، طرح ساخت عروسک را دنبال کردند که منجر به عقد قرارداد برای دریافت امتیاز عروسک آلمانی لی لی شد.

عروسک لی‌لی در واقع برگرفته از شخصیت و اندام و چهره زن خیابان‌گرد آلمانی به همین نام بود و لی‌لی به عنوان یک قطعه کلکسیونی فقط به بزرگسالان به ویژه به کلکسیونرهای اسباب بازی فروخته می‌شد.

کمپانی متل امتیاز عروسک لی‌لی را از آلمان خرید و پس از تغییراتی، صورت‌بندی نژادی آن را به‌نژاد «آنگلوساکسون» همانند کرده و به تولید انبوه آن در آمریکا اقدام کرد.

این عروسک تغییر‌نژاد یافته (آمریکایی - انگلیسی انگلوساکسون) باربی لقب گرفت که اسم خلاصه شده باربارا دختر کوچک رئیس کمپانی متل یعنی آقای هندلر بود.

باربی به زودی در صف اول اسباب‌بازی دختران در غرب قرار گرفت و در سال 1959 هر عروسک باربی به قیمت سه دلار فروخته می‌شد اما اکنون هر عروسک باربی اصل ساخت کمپانی متل تا 4500 دلار قیمت دارد.

طراح تغییرات باربی در آمریکا در کمپانی متل، جک رایان است که وی قبل از آن در پنتاگون طراح موشک‌های اسپارو و هاوک بود؛ شرکت متل او را به خاطر تخصص و استعدادش استخدام کرد.



* عروسکی با ویژگی‌های منحصر به فرد

در میان عروسک‌هایی که تاکنون ساخته شده باربی از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است چرا که باربی تنها یک عروسک نیست بلکه یک سلاح کارآمد در صحنه جنگ فرهنگی است و به همین خاطر متخصصین فراوانی در تولید، طراحی، تبلیغ و توزیع آن نقش آفرینی کرده‌اند.

باربی تقریباً یک زن 19 یا 20 ساله است که اندامی غیر طبیعی دارد و با قد 195 سانتی و پاهایی بلند و کشیده توانسته محبوب کودکان باشد و خانواده‌ها نیز این عروسک را در مدل‌های متفاوت برای بازی کودکان خود تهیه می‌کنند.

دولت آمریکا در بیشتر مواقع از باربی به عنوان سلاح جنگ فرهنگی استفاده می‌کند.


به عنوان مثال در طول جنگ عراق و آمریکا در سال 1990 باربی وظیفه کنترل افکار عمومی جوانان را با مقاصد جنگ طلبانه برعهده داشت به طوری که عروسک باربی با پوشش نظامی آمریکایی وارد بازار شد.

پس از واقعه یازده سپتامبر نیز باربی با پوشیدن یونیفرم نیروهای نظامی ضد تروریست با ایفای نقش جدید خود به تهییج افکار عمومی پرداخت، تی‌تر آگهی تبلیغاتی باربی برای نبرد ضد تروریست این بود: باربی- روح آمریکایی!



باربی انتحاری هم روانه بازار شد!

باربی این بار در نقش سیاسی ظاهر شده و می‌کوشد با تمسخر ارزش‌های والای اسلامی، شهادت طلبی را به مثابه امری غیرمنطقی و منفور جلوه دهد.

باربی انتحاری و شهادت طلب که پس از فریاد الله اکبر با فشردن ضامن کمربند انفجاریش منفجر می‌شود؛ باربی انتحاری به طور غیرمستقیم تلاش می‌کند تا مسلمانان را به دارندگان عروسک باربی خشونت طلب معرفی کند.
 



دقت در پدیده عروسک باربی و تاثیرگذاری آن در طول بیش از نیم قرن هر انسان خردمندی را به تامل وامی دارد که چگونه یک عروسک می‌تواند این همه تاثیرات مخرب فرهنگی، اجتماعی، روانی و.... داشته باشد و چه ماهرانه توانسته از غفلت میلیون‌ها انسان سوء استفاده کرده و در قلعه? ذهن آن‌ها خانه کند شاید به همین خاطر باشد که می‌توان عروسک‌های باربی را به اسب تروا تعبیر کرد.



منبع: تهران پرس





برچسب ها : عروسک باربی  ,  جنگ روانی  , 
      

از نگاه قرآن منافق چه کسی است؟

 

منافق همانند موش صحرایی است که برای لانه اش دو راه قرار می دهد و یکی از آن دو را باز می گذارد و از آن رفت و آمد می کند و دیگری را بسته نگه می دارد. هر گاه احساس خطر کند، با سر راه بسته را باز کرده و می گریزد. نام سوراخ مخفی موش « نافقاء » است که کلمه « منافق » نیز از همین واژه گرفته شده است .   

منافق کیست و نفاق به چه معناست؟

نفاق دارای معنای گسترده ای است و هر کس که زبان و عملش هماهنگ نباشد ، سهمی از نفاق دارد . در حدیث می خوانیم: اگر به امانت خیانت کردیم و در گفتار دروغ گفتیم و به وعده های خود عمل نکردیم ، منافق هستیم؛ گر چه اهل نماز و روزه باشیم.1 تظاهر و ریاکاری نیز نوعی نفاق است.


 

برخی از ویژگی های منافقان در قرآن کریم


منافقان افرادی هستند که در ظاهر خود را مومن و مصلح نشان می دهند ولی در باطن ایمان ندارند ؛ با افراد بی دین ، رفت و آمد و خلوت می کنند ؛ نمازشان با کسالت و انفاقشان با کراهت است ؛ نسبت به مؤمنان عیب جویند ؛ از جبهه و جهاد فراری و از خدا غافل اند ریاکار، شایعه ساز و علاقه مند به دوستی با کفارند ؛ ملاک علاقه شان کامیابی و ملاک غضبشان ، محرومیت است ؛ نسبت به پیشرفت مومنان نگران ، ولی نسبت به مشکلاتی که برای مسلمانان پیش می آید شادند.

خداوند بزرگ در سوره هایی از قرآن سیمای منافقان را به تصویر کشیده است .


 

 

1- دروغ گویی

" و گروهی از مردم کسانی هستند که می گویند: به خدا و روز قیامت ایمان آورده ایم . در حالی که مومن نیستند . "2

 

 

2- فریبکاری

"منافقان به پندار خود با خداوند و مومنان نیرنگ می کنند در حالی که جز خودشان را فریب نمی دهند ، اما نمی فهمند!" 3

مراد از خدعه منافقان با خدا، یا خدعه و نیرنگ آنان با احکام خدا و دین الهی است که آن را مورد تمسخر و بازیچه قرار می دهند و یا به معنای فریبکاری با پیامبر خداست ؛ زیرا خدعه با رسول خدا به منزله خدعه با خداست که روشن است این گونه فریبکاری در واقع فریب خود است. چنان که اگر پزشک، دستور مصرف دارویی را بدهد و بیمار به دروغ بگوید که آن را مصرف کردم ، به گمان خودش پزشک را فریب داده ، ولی به راستی خود را فریب داده است .


 

 

3- بیمار دل

در دلهای منافقان ، بیماری است ، پس خداوند بیماری آنان را بیفزاید. و برای آنان عذابی دردناک است ، به سزای آنکه دروغ می گویند . " 4

در حقیقت منافق ، بیمار است . همان گونه که بیمار، نه سالم است و نه مرده ، منافق نیز نه مؤمن است و نه کافر . بیماری منافق نیز رشد سرطانی دارد .


 

 

4- فسادگر در زمین

" هر گاه به آنان (منافقان) گفته شود در زمین فساد نکنید ، می گویند ؛ همانا ما اصلاح گرهستیم . "5

خداوند آنان را به استهزا می گیرد و آنان را چنان در طغیانشان مهلت می دهد که سرگردان می شوند. " امام رضا (ع) در تفسیر این آیه می فرماید: خداوند ، اهل مکر و خدعه و استهزا نیست ، اما جزای مکر و استهزای آنان را می دهد


5- بی خرد

" آگاه باشید! آنان خود اهل فسادند ، ولی نمی فهمند. "6

 

6- تحقیر مومنان

" و چون به آنان گفته شود، شما نیز همان گونه که (سایر) مردم ایمان آورده اند ایمان آورید، (آنها با تکبر و غرور) گویند: آیا ما نیز همانند ساده اندیشان و سبک مغزان ایمان بیاوریم ؟ آگاه باشید ! آنان خود بی خردند ، ولی نمی دانند .»"7

 

 

7- دو چهره

" و چون با اهل ایمان ملاقات کنند گویند: ما (نیز همانند شما) ایمان آورده ایم . ولی هر گاه با (همفکران) شیطان صفت خود خلوت کنند ، گویند: ما با شما هستیم ، ما (اهل ایمان را) مسخره می کنیم . "8

 

 

8- سردرگم

" خداوند آنان را به استهزا می گیرد و آنان را چنان در طغیانشان مهلت می دهد که سرگردان می شوند. "9

امام رضا (ع) در تفسیر این آیه می فرماید: خداوند ، اهل مکر و خدعه و استهزا نیست ، اما جزای مکر و استهزای آنان را می دهد. 10

چنان آنان را در طغیان و سرکشی خود رها می کند تا سردرگم و غرق شوند.

 

 

9- دین فروش

" آنان کسانی هستند که به بهای (از دست دادن) هدایت ، خریدار ضلالت و گمراهی شدند . اما این داد و ستد ، سودشان نبخشید و راه هدایت نیافتند." 11

 

 

10- آتش افروز

قرآن سوزی

«" مثل آنان (منافقان) مثل کسی است که آتشی افروخته ، پس چون آتش اطراف خود را روشن ساخت ، خداوند روشنایی و نورشان را برد و آنان را در تاریکی هایی که (هیچ) نبینند ، رهایشان کرد. " 12

این آیه در مقام تشبیه روحیات و حالات منافقان است . آنان ، آتش می افروزند ، ولی خداوند نورش را می برد و دود و خاکستر و تاریکی اش را برای آنان وا می گذارد ..

منافقان برای آنکه به اهداف خود برسند، آتش افروزی می کنند .

 

 

11- باطل گرا

" آنان ( از شنیدن حق) کر و ( از گفتن حق) گنگ و (از دیدن حق) کورند ، پس (به سوی حق) باز نمی گردند . " 13

اگر بخواهیم به عمق و معنای عمیق این ویژگی (باطل گرایی) پی ببریم به آیه دیگری از قرآن کریم اشاره می کنیم که در آن می خوانیم؛

" آنان دل دارند ، ولی نمی فهمند ، چشم دارند ولی نمی بینند ، گوش دارند ولی حق را نمی شنوند ، این گروه همچون چهارپایان ، بلکه از آنها پست تر و گمراه ترند ، ایشان غافل هستند ." 14

منافقان افرادی هستند که در ظاهر خود را مومن و مصلح نشان می دهند ولی در باطن ایمان ندارند ؛ با افراد بی دین ، رفت و آمد و خلوت می کنند ؛ نمازشان با کسالت و انفاقشان با کراهت است ؛ نسبت به مؤمنان عیب جویند ؛ از جبهه و جهاد فراری و از خدا غافل اند ریاکار، شایعه ساز و علاقه مند به دوستی با کفارند!

12- ترس و وحشت

" یا چون (گرفتاران در) بارانی تند از آسمان اند که در آن ، تاریکی ها و رعد و برقی است . آنان از ترس صاعقه ها و بیم مرگ، انگشتان خود را در گوش هایشان قرار می دهند ، و (لی) خداوند بر کافران احاطه دارد . "15

قرآن ، منافق را به شخص در باران مانده ای تشبیه کرده که مشکلات باران تند ، شب تاریک ، غرش گوش خراش رعد ، نور خیره کننده برق ، و هراس و خوف مرگ ، او را فرا گرفته ، اما او نه برای حفظ خود از باران پناهگاهی دارد و نه برای تاریکی ، نوری و نه گوشی آسوده از رعد و نه روحی آرام از مرگ .

ترس و وحشت همیشه و در همه جا همدم و همراه منافقان است ؛ در همین دنیا نیز دلهره و اضطراب و رسوایی و ذلت دامنگیر منافقان می شود و هر لحظه که خداوند بزرگ اراده فرماید، اسرار و توطئه های آنها افشا می شود .

 

 

13- در راه ماندگی

" نزدیک است که برق آسمان ، نور چشمانشان را برباید ، هر گاه که (برقی در آن صحرای تاریک و بارانی) برای آنان بدرخشد ، در آن حرکت کنند ، ولی همین که تاریکی ، ایشان را فرا گرفت بایستند . و اگر خداوند بخواهد ، شنوایی و بینایی آنان را (از بین) می برد ، همانا خداوند بر هر چیزی تواناست ." 16

 

زهرا اجلال- گروه دین و اندیشه تبیان


1- سفینة البحار / ج 2 / ص 605

2 2-9-  بقره/ آیه 8 تا 15

10- 10 - تفسیر نورالثقلین / ج 1 / ص 30

11- بقره/ آیه 16

12- همان / 17

13- همان / 18

14- اعراف/ آیه 179

15- بقره / 19

16-  همان/ 20

منبع: تفسیر قرآن کریم (آیات برگزیده): برگرفته از تفسیر نور / محسن قرائتی




      

 

این شعار این روزها برام مهم تر شده ! ...





برچسب ها : مرگ بر آمریکا  , 
      

 

یادتـــــ باشــد ،



" خــدا " ، فقـط رزق " حــلال " می دهـــد . . .



"حـــرام " کـه آمـــد ،



بــدان " شیـــطان " ،



" رزقتـــــــ " را داده استــــ !



.

حـواسـتـــ بــخودتـــ هـستــــ ؟





برچسب ها : رزق حلال  , 
      

 

مـعلـم وارد کـلاس شـد ،

وشـروع بــ ه حـضـور و غـیـابــ کـرد :

بـزرگــراه همّـتـ :
ح

غـیـرتــ همّـتـ :
غ

ورزشـگـاه همّـتـ :
ح

مــردونـگـی همّـتـ :
غ

سـمـیـنــار همّـتـ :
ح

صـداقـتــ همّـتـ :
غ

یــاران همّـتـ :
غ


 غـایـبــا از حـاضـرا بیـشتــر بودن ،

" کلاس تعطیــل شد . . . "

.

ادامـه دهـنـده ی نــام شـهــدا هـستـیـم تـا راه شـهـدا !





برچسب ها : شهدا  ,  شهید همت  , 
      

قـشـنـگـــ نـوشـتــــــ :

.

.

  بــا " خــامـنـــه ای " ،

دلـم چــقـدر آرام اسـتــــ . . .

 





برچسب ها : رهبر  , 
      

 

صـرفـاً جـهـتــ اطـلاع :

مـواظـبـــ بـاشـیـد ،

پـایـتـان را کـجـا بـر زمـیـن مـی گــذاریـد .

√ اکـنـون " مـیـن هـایـی " از جـنـس دیـگـر در کـمـیـن شـمـاسـتـــ . . .

 

مـیـن هـای جـَنـگــ سـخـتــ ،

 

"پـای جِـسـمـتـان " را قـطع مـی کـنـد ،

امـا مـیـن هـای جـَنـگــ نـَـرم ،


 " پـَـر پـَرواز روحـتـان " را .





برچسب ها : جنگ نرم  , 
      

 

جمجمک برگ خزون

آدما پیرو جون

دلشون یه آسمون

توسروسینه زدن

دست به دست هم دادن

تامشایعت کنن

همه بیعت بکنن

یاعلی قلب تو شاد

مامرید و تو مراد




      
<      1   2   3   4   5      >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ وقــتی باخــــــتم..."مسیـــر" رایافتم! در بزرگراه زنــدگی.همواره "راهــــت"."راحـــــت" نخواهد بود.! هر"چــــاله ای". "چـــاره ای" به من آموخت.... دوباره فکر کن فرصت ها "دوبــــــار" نمیشوند... برای جلوگیری از "پس رفت" پس باید رفتـــــــــــــ ...